XXII Premis Sant Josep de Calassanç

Volem felicitar a tots/es els premiats al XXII Premis Sant Josep de Calassanç i a encoratjar-los a continuar desenvolupant aquesta tasca.

(Extret de l'acta de la reunió del jurat)
a) Per ser una persona referent a l’Escola, per la seva responsabilitat i estima vers els infants i l’escola en general. Pel seu esforç i disponibilitat a adaptar-se i participar a tots els canvis, a la Sra. Maria Teresa Àlvarez i Jové, mestra de primària de l’Escola Pia de Caldes.

b) Per la implicació, il·lusió i coherència. Perquè han fet del moment del dinar i del temps del migdia, des de fa 20 anys, un espai altament educatiu, reconegut per tota l’escola a l’Equip d’Educadores i Educadors del Temps del Migdia de l’Escola Pia Balmes.

c) Per la seva feina transversal en el sí de l’escola, des de monitora al Casal Pare Sellarès fins a la coordinació de Pastoral. Per la seva contribució en l’educació en valors, la renovació i innovació pedagògica. Pel seu tracte personal, proper i senzill capaç de crear un dinàmica favorable a la col·laboració, la solidaritat i iniciativa personal, a la Sra. Marta Marín i Viñeta de l’Escola Pia de Sabadell.

En tots ells, s'ha reconegut la feina realitzada segons el nostre Caràcter Propi i l'Estil Metodològic de l'Escola Pia de Catalunya.