Convit

Aquesta Jornada ens convida a continuar treballant allò que ens demana la VI Assemblea.
A moltes escoles ja hem començat a fer feina, molta feina, però sabem que el camí es llarg perquè volem anar lluny.
La trobada vol ser un moment per compartir i esperonar-nos a continuar. El projecte bé s'ho val!

Sabem que moltes de les conclusions que avui ens aporten les investigacions relacionades amb la neurociència i l'aprenentatge ens orienten també en les línies que ens proposem. Per molts mestres i professors, ha estat una intuïció, des de sempre, i ho han tingut present en les relacions amb el seu alumnat: l'aprenentatge sòcio-emocional i interior i l'aprenentatge l'intel·lectual, segueixen un mateix camí. No els podem dissociar.

Raó i emoció, no són dos móns independents l'un de l'altre.
Una bona escola, una bona mestra, un bon mestre, tenen sempre presents ambdues cares de l'educació.

A l'escola hi anem amb tot el cos, no només amb el cap.

L'educació implica la persona en totes les seves dimensions. Els sentiments, les vivències, els problemes de física, l'ortografia, la capacitat de trobar-se amb un mateix, saber relaxar-se, escoltar.... totes tenen relació entre elles i influeixen a l'hora d'aprendre, de viure i de conviure.

És per això que ens impliquem dia a dia. Amb energia, per fer sempre allò que sigui millor per a cada alumne/a, cada persona.

Gaudiu de la XXV Jornada. Passeu-vos-ho bé...

Endavant!

Els mestres de Sant Antoni ja estan preparats per obrir-nos les portes el 25 de Maig.