Gràcies a tots i totes per participar i col·laborar en l'èxit de la gran diada dels docents de l'Escola Pia de Catalunya. Un any més, hem reafirmat la nostra implicació i compromís per educar i l'interès en enfortir la nostra comunitat.
700 persones hem celebrat els 25 anys de Jornades Pedagògiques.
Agraïm la participació de'n Rafael Bisquerra, dels 28 talleristes i dels nois i noies de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat de l'Escola Pia Sant Antoni que com a voluntaris van contribuir a que els tallers funcionessin perfectament.
Volem reconéixer  la implicació de l'escola durant la preparació i en el desenvolupament de la Jornada.
Una jornada plena d'emocions, retrobaments i aprenentatge.
Fins la propera!

Aquí teniu el vídeo amb el qual es va obrir la Jornada Pedagògica. Realitzat per la Laia Mestres i la Mònica Huguet d'Escola Pia Sarrià destacant la importància de l'educació emocional a la tasca de l'educador. L'emprempta emocional.
Si t'agrada... Comparteix-lo!